New paragliding wing UP Kibo 2 for sale

Kibo 2

Predstavljajući novi srednji Kibo2 model paraglajdera, koji opet otelotvore izuzetno uspešan balans mogućnosti slobodnog leta postavljen u njegovom prethodniku, Kibo-u.

Ovim krilima smo opremili sva najuspešnija tehnička rešenja, sa trostrukim dizajnom sasvim pristojnog aerodinamičkog kvaliteta i istovremeno zadovoljava prilično stroge bezbednosne zahteve, tako da vam paraglajder omogućava letenje u zadovoljstvo. Pored činjenice da smo radili na stabilnosti nagiba, kontrola je postala živahnija, upravo toliko da savršeno osetimo zonu podizanja tokom obrade protoka. Naravno, uz sav informacioni sadržaj, sistem za kontrolu Kibo2 je i dalje udoban, kao i Kibo. Tako da je ovo krilo pogodno čak i za teške vremenske uslove.

Boje

kibo 2 up paraglider colours

Prednosti

  • Sigurnost i jednostavnost u letu uz prethodnu borbu visokih performansi.
  • Nova generacija Aerofoil (NGA) tehnologije koja održava čvrstoću vodećih ivica i promoviše bolji ulazak u turbulentni vazduh.
  • Odličan korak za pilote koji žele napredovati udobno i sigurno.
  • Dobro klizanje dolinama ne samo po vetarima.
  • Veoma stabilan čak i pri maksimalnim brzinama.
  • Jasne, jednostavne komande koje se mogu upoređivati sa ostalim UP krilima višeg nivoa.
  • Sposobnost za kontrolu C-redova.
  • Druga generacija tehnologije zatezanja kočnih linija (BTS2) za poboljšanje kontrole uz smanjenje trošenja vodova.
  • Dizajn krila pomoću mini rebara.
  • Lagan i efikasan Ronstan blok akcelerator.
  • Tehnologija dvostrukog volumena za održavanje oblika krila: manje nabora - manje povlačenja.
  • Semilunarni otvori za usisavanje vazduha: najkompletnija prednja ivica - minimalni otpor.
  • Četiri veličine pokrivaju raspon težine od 65 do 130 kg.

Šta je novo

U poređenju sa svojim prethodnikom, Kibo paragladerom, Kibo2 je smireniji u osećajima leta, a kontrola je postala, možda, direktnija. Pasivna sigurnost krila značajno se povećala zahvaljujući nešto mekšem i fleksibilnijem materijalu, a to je dodalo reaktivnost krila. Na taj način sada možete osetiti granicu toplotnog toka, i bićete prijatno iznenađeni lakoćom kojom se može centrirati. Pored toga, koristili smo sistem akceleratora koji je konstruisan za Trango Ks-Race. Sada ćete se češće smejati dok letite prema otvorenom dometu! Poboljšanje aerodinamičkog kvaliteta omogućeno je zahvaljujući znanju tehnološki najnaprednijeg razvoja - vodećim brodovima UP Meru i Guru. Govorimo pre svega o samoregulaciji oblika krila u letu 3D oblikovanjem (tkanina se „hrani“ kao odgovor na promene pritiska na spoljnim i unutrašnjim površinama nestabilnog vazduha, a turbulencija je podložna mekšoj) i savršeno naoštrena strujna oblik. Na kraju smo dodali novo rešenje za postavljanje kočnice koje naši piloti već dugo čekaju - Snaplock. Ovo je kombinacija magneta sa bravom, a sada pričvršćivanje kočnica ne pravi probleme. Snaplock je pouzdaniji od magneta koji se može istrošiti i neće propasti zbog slomljene udice.

Za koga smo stvorili Kibo 2

Kao i Kibo, i Kibo2 paraglajder je usred EN B. Za one koji već lete Kibo-om, ovo će krilo biti po njihovom ukusu.

Ovo je paraglajder sa većim „letom“: dobro osvaja visinu i ima klizanje koje je odlično za svoju klasu - tako će se svideti i onim pilotima koji bi se češće želeli odvojiti od „kućne padine“. i steknite iskustvo sa dugim rutama, iako nagib do kuće ”biće sjajno krilo za obuku i letenje u zadovoljstvo. Kibo2 je zaista multifunkcionalan! Dakle, Kibo2 je pogodan za one koji žele da idu korak više od A klase, kao i iskusne pilote koji često puno lete i trude se za sigurnost i napredak. Kibo2 nudi visok nivo komfora i pouzdanosti uz pravu meru kvaliteta.

Šta mogu dodati o Kibo2 u letu

Početak: start na Kibo2, kao i na njegovom prethodniku, je komplikovan u gotovo svakoj situaciji. Krilo simetrično ide uspravno i ostaje iznad glave dok mu pilot ne da impuls za kretanje.

U letu

Kibo2 ima prilično živahnu i neposrednu kontrolu bez previše gnjavaže. Malo je lakši za rukovanje od prethodnog modela, ali samo sam pad: zadovoljstvo i veliko interesovanje za letenje - zato je razvijen njegov komplikovani dizajn sa umerenim aerodinamičkim kvalitetom.

Tehnički detalji
SIZE S S/M M L
Surface area flat 21,9 24,4 26,4 28,1
Surface area projected 18,6 20,7 22,5 23,9
Flat span 11,2 11,8 12,3 12,7
Projected span 8,9 9,4 9,8 10,1
Flat aspect ratio 5,7
Projected aspect ratio 4,3
Number of chambers 53
Total line length incl. brake 253 269 280 290
Total # of lines incl. brake 180
Glider weight 4,2 4,5 4,8 5,1
Certification category EN/LTF B B B B
Total takeoff weight 65-85 75-95 85-110 100-130