MISTI - Acro glider from UP paragliders for sale
Predvidljivo ponašanje
Slično XC krilima, akro krila moraju dosledno leteti i imati predvidljivo ponašanje. Tokom poslednje decenije, akro krila svih marki napredovale su i učinile napredak u akrobacijama sigurnijim. UP Misti nastavlja ovaj trend. Posle stotina sati ispitivanja, rezultati pokazuju da krilo ne radi neočekivane stvari. Backfli je vrlo jednostavan i stvara čisto kontrolisano kretanje unazad ako se leti sa slobodnim kočnicama i širom otvorenim rukama. Agresivnost je prigušena, posebno ako se leti oko 4 kg / m2 i ostaje vrlo upravljiva čak i iznad 6 kg / m2 - precizan hod kočnice i povratni pritisak pomažu u zadržavanju kontrole krila.
Idealna količina energije.
Tačna količina energije neophodna je za letenje akrobatskim trikovima i za osećaj zabavnog faktora krila u ovoj kategoriji. Uz UP Misti, usredsredili smo se na upakovanje maksimalne energije, tako da možete odabrati faktor zabave u zavisnosti od toga koliko letite na krilu! Važno je shvatiti da je raspoloživa energija određenog krila čvrsto povezana sa uzletnom težinom. Ako planirate da započnete Rithmic SAT trening, UP Misti je pogodan za let oko 4,25 kg / m2. Pri ovom utovarivanju sa ravnom površinom možete savladati sve trikove; biće dovoljno energije uz zadržavanje visoke sigurnosne rezerve. Ako želite da se potrudite i imate energije za trikove kao što je Superstall to Infiniti tumbling, želite da budete oko 6 kg / m2 na Misti.
Optimalan pritisak kočenja i hod
Pritisak kočnice je jedna od bitnih karakteristika akro krila. Ako je pritisak prevelik, neke trikove je teško povući, što stvara stres na tetivama i mišićima. To je rezultiralo brojnim pilotima koji su imali hroničnu upalu i nekoliko sati trenirali sa problemima. S druge strane, ako je pritisak kočnice premekan, može biti teško osetiti krilo i čisto izvoditi negativne trikove. Krilo poput ove je tehnička i posebno je teško naučiti je leteti u početku. Ključni fokus projekta Misti bio je ostati na sredini između teškog i mekog, idealno na mekšoj strani, kako bi se što više približio savršenom. Sproveli smo više testova različitih geometrija kočnica, promena profila, mini rebara kao i položaja tačaka pričvršćivanja kako bismo pronašli najbolji balans. Konačno podešavanje će vas navesti da želite da letite ovim krilom. Kraće putovanje pritiskom na lakšu stranu pružiće vam preciznu kontrolu i nekoliko sati ugodnog leta.
Jednostavno i robusno
U današnje vreme lako je konstruisati krilo sa svim vrstama kul izuma poput ventilacionih otvora i ventila pod pritiskom. Ali da li zaista čine jedrilicu boljom? Pobliže smo ih pogledali tokom testiranja, ali odlučili smo se za jednostavan dizajn. Ključ će uvek biti dobro odabrani profil. Ako je profil vazduha dobar, otvori za odzračivanje su nepotrebne dodatne težine. Ova ušteđena težina doprinela je jačanju krila koja je robusnija i dugotrajnija. Konstrukcija UP Misti sledi najviše standarde: ojačana prednja ivica zalepljena između ćelija, zatezne trake na svim kaskadama, posebno nagnute tačke pričvršćivanja i najčvršći raspoloživi materijal. Napravili smo rezervoar - napravljen za stotine sati teške upotrebe.
SIZE | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 33-Bi |
Surface area flat | 14,0 | 15,97 | 17,92 | 20,04 | 22,32 | 24,77 | 32,99 |
Surface area projected | 12,0 | 12,8 | 15,4 | 17,2 | 19,2 | 21,3 | 28,4 |
Flat span | 9,03 | 9,65 | 10,22 | 10,81 | 11,41 | 12,02 | 13,87 |
Projected span | 7,30 | 7,8 | 8,26 | 8,73 | 9,22 | 9,71 | 11,20 |
Flat aspect ratio | 5,8 | ||||||
Projected aspect ratio | 4,4 | ||||||
Number of chambers | 52 | ||||||
Total line length incl. brake | 306,9 | 327,9 | 347,3 | 367,2 | 387,6 | 408,3 | 471,2 |
Total # of lines incl. brake | 278 | ||||||
Glider weight kg | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 8 |
Certification | load test | load test | load test | load test | load test | load test | load test |
Recommended weight range: min | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 | 85 | 120 |
Recommended weight range: max | 95 | 100 | 110 | 120 | 125 | 130 | 145 |
Max allowed weight | 115 | 120 | 125 | 130 | 135 | 140 | 207 |
MATERIALS
Location | Material |
Top surface front | Porcher Skytex Everlast/38 Universal |
Narrow stripe top | Porcher Skytex 38 Universal |
Broad stripe top | Porcher Skytex 38 Universal |
Top surface rear | Porcher Skytex 38 Universal |
Bottom surface | DOKDO 30 |
Cell walls | Porcher Skytex 27 Hard |
Gallery lines | Edelrid 8000U-130/090/070/050 (Aramid unsheathed) |
Middle lines | Edelrid 8000U-190 (Aramid unsheathed) |
Main lines | Edelrid 8000U-340/230/190 (Aramid unsheathed) |
Brake lines | Dyneema 2,3, Edelrid 8000U-130/90/50 (Aramid unsheathed) |